onsdag, maj 31, 2006

Lägesrapport med två arbetsdagar kvar.

Jaha...då var dagens första tårar avklarade...Jag tror inte jag pallar mer snart...Min labchef orkar inte heller mer och "ska nu ta det till VD" som han säger...så då lär väl VD hoppa på mig och skrika på mig. Och om det händer idag tror jag faktiskt inte att jag pallar att gå hit fler dagar. Trots att det bara är två kvar...Man vet att ens jobb är åt helvete när man tar med sig maskaran till jobbet så man kan bättra på efter alla tårar...
Det jobbigaste är inte att labchef totalsågade min rapport och "att det inte alls var vad han förväntade sig", "att jag skriver fruktansvärt dåligt" och hur "han hade haft högre tankar om mig". Nu är det allt jobbiga han säger om hur jag inte kommer klara mig i arbetslivet, hur mitt nya jobb kommer gå åt helvete om jag ska bete mig så här och hur fruktansvärt svår jag är att arbeta med och hur jag är undergiven som en liten hund man bara vill sparka på.
Ska man bryta ner någon är det lika bra att göra det ordentligt, eller?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lilla gumman, i sommar ska vi planera din hämnd.
/Junior Mint

Northern Light sa...

Eller min återhämtning...och uppbyggnad av självförtroendet...