tisdag, januari 24, 2006

Dagens lunch.

Känner inte att jag kommer till skott idag på jobbet. Går runt och drar, svammlar och skrattar och får ingen riktig början och slut på saker.
Struktur-nazist som man är gillar jag ording och reda, att var sak har sin början och sitt slut. Idag är istället allt som ett garn nystan. Mjukt och luddigt, utan riktning. Men där finns en tråd.

Jag tror förresten att jag bröt stortån igår. Eller i alla fall stukade den. Vaknade i natt av att den pulserade, var brännhet och ca tre gånger så stor som normalt. Kan inte riktigt röra på den. Och jag som hade ont i foten redan innan det här hände.
Men ingen ska säga att jag och min sparring parter inte går in för våra boxningspass.

1 kommentar:

Anonym sa...

Angående din tå: Fråga Xerox, hon är lite av en expert!
Minty