tisdag, januari 24, 2006

Bree van de Kamp.

Inför kvällens seriestart av Desperate Housewives kan man se vem av hemmafruarna man är mest lik genom att göra ett test på Kanal 5.



Jag är tydligen är mest lik Bree van de Kamp.
"Du är en god mor och en god fru och gör allt för att behaga din familj.
Dina grannar avundas dig men kan också skrämmas en aning av ditt överförnuftiga jag.

Du gillar: Public service, storhandla, brodera, trädgårdsskötsel, baka kakor.

Du gillar inte: Dokusåpor, Long Iceland Ice Tea, Christina Aguilera, lägenheter, otacksamhet".

2 kommentarer:

Anonym sa...

På något sätt är jag inte alls förvånad - du är väl jungfru också? Jag kan faktiskt, även om du kanske inte gör det, se dig som en mycket produktiv hemmafru till halvvuxna barn (under spädbarnsåren får nu väl ha en nanny)lagandes tex mex till fredagsmiddagen med familjen.
/Minty

Anonym sa...

Jag är Lejon för fan!
Ingen mes jungfru!
/The Heartbreaker