måndag, augusti 28, 2006

TNL just nu. I punktform.

  • Fling måste vara det SÄMSTA, SÄMSTA, SÄMSTA program som gjorts sedan...sedan det senaste jävla skit programmet.
  • Dags för TELIA att dö. Jag säger nu upp mitt hemtelefonabonnemang.
  • Valet. Jag är less på valet redan innan det börjat. Och vinner borgarbracket måste jag nog emigrera till Norge.
  • Flytta till Uppsala eller att inte flytta till Uppsala. Det är frågan. Efter att ha tänkt fram och tillbaks väldigt länge tror jag mig nu ha kommit fram till ett svar.
  • Sleek ål. En av de stora nackdelarna med Uppsala.
  • Jag är ganska onåbar för många. Men det beror på att det är lite inom mig. Och jag kommer nog vara onåbar ett tag. I alla fall tills jag har koll på läget. För ni ser, fröet har planterats. Och känner jag mig själv så kommer jag inte vara kontaktbar igen förrän allt är klart.
  • Hemnet

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallelujah.