måndag, augusti 07, 2006

Den du söker kan tyvärr inte...

Ja, jag vet att jag är dålig.
Men så här är det...att jag råkade lämna ut mitt telefonnummer till en karl i lördagsnatt.
Inte ens just då verkade det som en bra idé.
Men det var vad som hände.
Och ja...jag var jätte glad och trevlig och yster och om jag vore honom så skulle jag också vilja ringa mig för att allt stämde...Men nej.
Nu sitter jag där jag sitter. Med en mobil som har ringt sedan i söndags.
Med än det ena, än det andra telefonnummret. Mobil, hem, skyddat.
Alla kommer de från denna karl.
Och jag svarar inte.
Jag orkar bara inte.
Så ja, jag är dålig.
Jag vet.

Så nu sitter jag här med två nya nummer i min telefonbok kallade "Svara ej-S*****".

1 kommentar:

Anonym sa...

Ameh . va äre för tok ? skriv ett meddelande å säg att du inte e intresserad vännen :)