måndag, maj 22, 2006

Suck.

Skulle hellst vilja skriva om den fantastiska konserten jag bevittnade igår, men sitter istället hemma framför datorn och jobbar.
Måste skriva en rapport innan jag slutar då min vd fått tuppjuck. Det är ju i och för sig inget ovanligt...Men dock jävligt irriterande.
Allt, samtidigt som jag utför det dagliga slavarbetet, lär upp min efterträdare, sammanställer alla försök jag gjort det senaste året, jonglerar med kunder, telefonsamtal och mail samt knyter ihop säckarna.
Idag trappades kriget upp då han, som för att kontrollera att jag inte missuppfattat vad vi pratade om i fredags, plötsligt tyckte att det var på sin plats att säga allihop igen, fast denna gång genom att skrika, ljuga och hota mig.
En mycket bra strategi om jag får säga det själv.
Det hela slutade med att jag ringde facket, igen, lämnade över bollen, handskarna eller vilken sportterm man nu vill använda, till min labchef som fick ta fighten. Själv gick jag hem.

SJU DAGAR KVAR...

Inga kommentarer: