söndag, maj 07, 2006

Diagnos doktorn?

Denna helg har jag inte gjort annat än att sova.
Somnade nästan direkt efter min springtur i fredags efter jobbet. Vaknade vid åtta tiden, såg lite på tv innan jag somnade i soffan vid elva. Vaknade smått förvirrad vid tolv-tiden och förflyttade mig till sängen.
Vaknade som vanligt tio över fem lördag morgon, gick upp och åt frukost och sov sedan till två, då jag vaknade av att mamma ringde.
Gick upp, tog en springtur. Hann äta lite innan jag somnade igen och vaknade inte förrän vid sju. Såg på film och tv och brann sedan av i soffan igen strax innan elva.
Samma procedur igen, vaknade förvirrad vid ett tiden och kröp ner i sängen.
Söndag, somnade om igen efter frukosten, klev upp vi elva och gick till konsum.
Då det var varmt och sol gjorde jag ett tappert försök till att sitta ute lite, men var tvungen att gå in för jag blev så trött. Har nu sovit tre timmar till.
Känns inte helt normalt.

Såg förresten The 40 Year Old Virgin i lördags. Det var skrämmande hur mycket den påminde om mitt eget liv.

Inga kommentarer: