torsdag, april 20, 2006

Ja, jag är tråkig.

Det har blivit lite kort om inlägg här på sista tiden.
Kan ha att göra med att jag är så förbannat tråkig hela tiden.
Jag vet inte hur länge jag kan komma undan med att bara skriva om hur less jag är på mitt jobb. I och för sig tar mitt jobb en väldigt stor tid av mitt liv. När jag inte är där så klagar jag över det eller så drömmer jag om det på natten.
Och förutom att jobba och sova gör jag inte så mycket annat.
Jag promenerar en massa. Men det händer sällan något spännande på dessa. Möjligtvis att man ser de obligatoriska fyllona stå i buskagen vid Liljeholmen eller som igår då där var massiv aktivitet bland fåglarna (jag har inte ens kunnat hitta någon stackars influensasmittad and ligga där vid standkanten. Det hade i alla fall varit lite spännande...eller?).

Isen hade gått igår. Det hade den inte sist.

Och i morse fick jag kryssa för att inte kliva på daggmaskarna som hade vaknat till liv.

Ja...ni ser.
Livet är spännande värre.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu får du rycka upp dig. Skriv mer!
JM