onsdag, mars 22, 2006

Måndags-, tisdags-, onsdagsgnäll.

Vaknar, tänker äntligen fredag. Går upp och in i väggen då jag inser att det är onsdag.
Lekte samma lek igår.
Jag gillar inte måndagar, tisdagar eller onsdagar. Torsdagar låt gå, för då får jag äta pannkaka och tänka imorgon är det äntligen fredag...Men onsdagar, nej tack.

En annan sak som stör mig, för utom måndagar, tisdagar och onsdagar, är när jag sitter på min buss på väg till jobbet, klockan är halv sju och det kommer på någon jävla lirare som luktar apa.
I morse var det inte sprit eller svett som är de två vanligaste apa lukterna, utan i morse var det bara...äckligt.
Då jag numera är skendräktig med min gravida arbetskamrat är jag väldigt luktkänslig på morgonen. Jag vill kräkas upp min frukost så fort det kommer någon lukt.
Fjällfil och k-special över bussätet, nej tack.
Min gravida vän har med sig påsar i väskan för att inga olyckor ska ske.
Är det något för mig?
Hur länge pågår en skendräktighet? Kommer jag bli skenmoderlig sedan?

Jesus, så trött jag är idag.

Inga kommentarer: