torsdag, mars 23, 2006

Happy birthday Serial killer.

Problemet är löst. Eller problem is absolved som InterTran översätter det till.
Brollans födelsedagspresent är påkommen.
Här om dagen hamnade jag i en liten inredningsbutik på Kungsholmen och där fanns den.
Eller i alla fall en del av den.
Ett set bestående av kamouflagemönstrade grillvantar med tillhörande kökshandduk (vad annat köper man till en kock med en besatthet för militärgrönt?).

Det är i och för sig bara del ett i present högen. Jag ska även våga mig till någon jakt butik och köpa en kniv till honom. Har spanat in en trevlig jaktkniv till honom, men funderar även på en E8, en Kombinerad jaktkniv och buköppnare.

För framtida födelsedagar, julaftonar och diverse andra tillfällen då man kan behöva en present att ge har jag allt jag behöver här.

Inga kommentarer: