lördag, februari 11, 2006

Rastlöshet.

Är på det där humöret då vardagen kryper under skinnet.
Allt känns tråkigt och jag blir bara rastlös och frustrerad.
För att ta mig ur ekorrhjulet brukar jag göra något av följande saker:
  • Köpa skor
  • Äta en massa choklad
  • Resa någonstans, vanligtvis hem till norrland
  • Köpa ny mobil
  • Göra ett äventyr, typ bestiga berg eller gå på lång marsch
  • Skriva till min vän Kel att jag har så trååååååkigt, då brukar alltid helvetet av händelser bryta ut, sällan bra saker dock.

Skor och choklad har jag redan provat denna månad. Jag har varit i uppsala och det fick i och för sig saker att kännas bättre, men dock rätt kortsiktigt.

Det är fel årstid för äventyr.

Då återstår norrland eller ny mobil.
Börjar klia i fingrarna...Ska kanske göra ett besök till en Tre butik i morgon...

Inga kommentarer: