söndag, februari 12, 2006

Mobila problem.

10 månader har nu gått sedan jag skaffade min tre telefon. Det innebär att jag får förlänga mitt abonnemang och då också få en ny mobil. Just nu har jag lite problem med vilken jag ska välja.



Eller



Hellst vill jag ju ha en Nokia...Men jag är lite skeptisk till att dra ut knapparna. Fast den är ju jäkligt snygg när knapparna är indragna. En annan fråga är ju om jag vill ha en vikbar telefon eller inte...Och Nokian finns bara i svart/ silver. Inte i enbart silver...




Hmm. Livet är fyllt av svåra val.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Shit! Vad svårt det är att välja... Vill gärna att någon annan tar telefonbeslut istället för mig.. Men jag ska nog gå och kolla på den ikväll.. Hi hi!
/Minty

Anonym sa...

Det blev Nokian...Jag får den på tisdag!
Nokia kommer alltid vinna över LG.
/The H.

Anonym sa...

Nokia Rules!