fredag, januari 27, 2006

Fredagsgnäll och choklad.

Borde vara på mitt allra bästa fredagshumör idag...men det verkar inte vilja innfinna sig. Kanske kan det bero på att klockan bara är åtta på morgonen. Men det dåliga humöret har suttit i sedan igår. Igår gick mitt instrument sönder, var tvungen att jobba över och det hade ju varit ok om man fick betalt för det, men det får vi inte längre.
Istället fick jag flyga runt som en galning och försöka styra upp situationen. På grund av övertiden hann ajg inte äta middag utan var tvungen att gå hungrig till yogan och kanske hade det en inverkan på min otroligt dåliga balans. Hittade aldrig fokus utan stressade mest igenom övningarna för att få tiden att gå och komma hem. Till på köpet var jag omringade av äckliga karlar som stönade lite för mycket för att det ska vara ok. I yoga ska man andas. Inte stöna.
Dessutom fick jag migrän och kunde inte somna.

Nu sitter jag och fördriver tid med att fundera på vilket trevligt godis jag ska köpa efter jobbet. Tror att choklad är vad jag behöver idag. Choklad gör mig lycklig.
Kanske

Eller den gamla vanliga

Eller kanske



Längtar efter att få bädda ner mig i soffan under täcket och se på Let's Dance. Jag tror Paolo Roberto eller Kishti åker ut ikväll. Fast jag hoppas på Måns.
Måns verkar vara en tönt.

Inga kommentarer: