torsdag, januari 26, 2006

En lista.

Fyra jobb som jag har haft:
1. Laboratorieingenjör
2. Forskningsingenjör
3. Packsalsarbetare
4. Mat tant

Fyra filmer jag kan titta på om och om igen:
1. Dirty Dancing
2. Reality bites
3. Sagan om ringen triologin
4. High fidelity

Fyra platser där jag har bott:
1. Midsommarkransen
2. Great Essingen
3. Bagarmossen
4. Härnta

Fyra TV-serier jag gillar:
1. Six feet under
2. Sopranos
3. Prison break
4. Sex and the city

Fyra platser där jag har varit på semester:
1. Vietnam
2. Thainland
3. Frankrike
4. Spanien

Fyra sajter jag besöker dagligen:
1. Silverfisken
2. Statcounter
3. Dagensskiva
4. Tidningen Ångermanland

Favoritmat:
1. Kåldolmar
2. Fjällfil & K-special red berries
3. Vegmål på Big Boy eller Max
4. Kroppkakor

Fyra platser jag hellre vill vara på nu:
1. Indokina
2. Kina
3. Australien
4. Söderhavet

Inga kommentarer: