fredag, januari 20, 2006

Det kan alltid vara värre.

Försöker få tiden att gå, men just nu verkar det som om den går i slow motion.
Jag vill att helgen ska komma.
Nu.
Jag orkar bara inte vara kvar nere i gruvan längre. Känns som om det var länge sedan jag var uppe vid ytan. Jag minns att jag gick ner i gruvan i måndags, allt efter det är bara blankt. Dagarna flyter ihop och där finns inga detaljer från specifika dagar. Allt är detsamma.
Jag är trött, gnällig och fruktansvärt uttråkad och allt som finns att göra är tråkiga dataanalyser som får mina ögon att blöda. Dessutom klarade jag inte deadlinen.
Men det kunde ha varit värre.

Man kunde ha varit Manuel.



Manuel väger 546 pannor. Det är lika myckte en mjölkkossa. Eller en val. Eller en nordsvensk häst. Eller en älg.

Inga kommentarer: