måndag, oktober 17, 2005

Sammandrag av helgens fest.

1. Öl. Fler är de beräknat tillåtna. Av någon anledning begövde jag aldrig betala. Tror jag ska börja göra det. Då kanske det blir färre.
2. Zandras fantastiska version av Paradise city!
3. Charlies nya frilla! Den var kort och han såg ut som en monchichi.
4. Bandens Sunglares och backdrafts ljudvolymer. Det ringer fortfarande i mina öron.
5. Att stå med Linkan och bevittna en av mina bästa vänner ha en mindre orgie i bastun. MYCKET surrealistiskt. Topp ett på listan saker man aldrig trodde man skulle uppleva.
6. De obligatoriska drog diskussionerna.
7. En kille frågade om mitt telefonnummer!
8. Erikssons eviga tjat om att "vi har hånglat"! Det har aldrig hänt. Det kommer aldrig hända.
9. När jag vid två på natten utbrister"jag är sjukt hungrig" och genast får en helt fantastisk tallrik med potatissallad och bröd serverad!
10. Den stora MC-killen i skinnväst som så fort han såg mig sa att jag var söt.
11. Taxi hem. Det bästa av färdmedel.

Inga kommentarer: